Regulamin pensjonatu
I. Przedmiot regulaminu:
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pensjonatu Lido.
Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Pensjonatu Lido.
II. Zasady ogólne:
Recepcja Pensjonatu jest czynna w godz. 9-21 i w tych godzinach jest możliwe zameldowanie/wymeldowanie.
Wi-Fi jest bezpłatne i jest dostępne w pokojach pensjonatu. W domku nie ma dostępu do sieci Wi-Fi.
Bezpłatny parking jest dostępny na miejscu, nie jest konieczna rezerwacja.
Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe. Doba hotelowa trwa od. godz. 14 w dniu wynajmu do godz. 11 dnia następnego.
Palenie jest zabronione. Za palenie w pokoju zostanie nałożona kara w wysokości 500zł.
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00–07:00.
Wszystkie dodatkowe opłaty wymienione w regulaminie i nieokreślone stawką reguluje cennik obowiązujący w momencie dokonywania rezerwacji.
III. Zasady dotyczące płatności za pobyt:
Należy dokonać przedpłaty od razu po dokonaniu rezerwacji w wysokości 100% wartości pobytu.
Gość może bezpłatnie odwołać rezerwację do 7 dni przed przyjazdem. Środki za pobyt zostaną zwrócone na wskazany przez Gościa rachunek w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia rezygnacji z pobytu.
Jeśli gość nie pojawi się w obiekcie, zostanie obciążony całkowitą kwotą rezerwacji.
Błędnie dokonane przelewy zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych i pomniejszone o opłatę bankową w wysokości 1,3zł, stawka ta może ulec zmianie w zależności od cennika banku.
IV. Rezerwacja i meldunek:
Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Pensjonatu dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
Osoby niezameldowane w Pensjonacie mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7 do godziny 22.
Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej Pensjonat nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową
V. Zasady pobytu dzieci:
Akceptowane są dzieci w każdym wieku, łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dzieci do 5 lat mogą zatrzymać się bezpłatnie na znajdujących się w pokoju łóżkach/łóżku.
Osoby w wieku 5 lub więcej lat lat płacą dodatkową opłatę za osobę za noc i zostaną ulokowane na dostawkach, jeżeli dany pokój na to pozwala.
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Pensjonatu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
VI. Zasady pobytu zwierząt:
Pensjonat Lido przyjmuje gości wraz z ich pupilami – zwierzętami domowymi - za dodatkową opłatą. Podczas dokonywania rezerwacji pobytu należy poinformować o przyjeździe z pupilem. Zakwaterowanie gości ze zwierzętami możliwe jest jedynie w wyznaczonych pokojach.
W hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy nieagresywne i koty, króliki, itp.).
Pobyt zwierząt w hotelu jest płatny za każdą dobę.
Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach właścicieli.
Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji.
Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 100zł /szt.
Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu pensjonatu.
Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do kosza.
Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych gości i nie dłużej niż 20 minut.
Wszystkie szkody w mieniu pensjonatu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez dyrekcję pensjonatu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.
Za niepoinformowanie recepcji pensjonatu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 300zł.
W przypadku gdy pupil będzie utrudniał pobyt innym gościom (np. uciążliwe szczekanie), pensjonat zastrzega sobie prawo do poproszenia o opuszczenie obiektu wraz z pupilem. Kwestia zwrotu środków za taki pobyt będzie każdorazowo analizowana przez dyrekcję pensjonatu.
VII. Usługi:
Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
Pensjonat ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Pensjonacie,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
Dodatkowo na życzenie Gościa, Pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie.
VIII. Odpowiedzialność gości:
Gość Pensjonatu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Pensjonatu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Pensjonat może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu.
IX. Odpowiedzialność Pensjonatu:
Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Pensjonat nie odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
X. Zwrot rzeczy pozostawionych:
Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Pensjonat przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Pensjonatu. Artykułu spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
XI. Reklamacje:
Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
Reklamacje dotyczące jakości sygnału TV oraz Wi-Fi będą uwzględniane jeśli wina jednoznacznie będzie wynikać z zaniedbań Pensjonatu. Jeżeli słaba jakość lub brak sygnału będą wynikać z winy dostawcy usługi reklamacja nie zostanie uwzględniona.
XII. Postanowienia dodatkowe:
Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000, 1669 z późniejszymi zmianami) przez firmę Restauracja-Pensjonat LIDO Danuta Kowalska, adres siedziby: 63-421 Antonin, ul. Wrocławska 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Pensjonacie.
Zakazuje się prowadzenia na terenie Pensjonatu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Pensjonatu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Pensjonatu.
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.05.2024r. i obowiązuje do odwołania.
Z poważaniem,
Dyrekcja Pensjonatu Lido w Antoninie